Strony

piątek, 26 września 2014

#choies+wishlist

Heeeej!

Jak fajnie znowu tutaj wrócić i napisać kolejną notkę po jakieś tam przerwie:) Przepraszam was za to, ale mam nadzieje, że chociaż połowa z was jest wyrozumiała i wie, że w tym roku jestem w klasie maturalnej, więc muszę się nieco bardziej przyłożyć do nauki. 

Co robiłam dzisiaj i przez ten tydzien? W sumie nic. Szkoła szkoła szkoła, no moze oprócz dzisiejszego dnia bo miałam skrócone lekcje. I stwierdziłam rano ze w końcu muszę odespać skoro i tak nie będziemy robić na lekcjach czegoś bardzo ważnego. I w sumie na dobrze mi to wyszło bo w końcu zebrałam się na zrobienie zdjęć, naprawienie aparatu, tak bo coś mi się popsuło i przez kartę nie mogłam go włączyć, dlatego pojechałam po nowa ale najważniejsze ze już jest wszystko oki. Stwierdziłam ze dzisiaj też przebiorę szafę i wstawię na vinted pare rzeczy których juz nie bede nosić i poodpisuje innym którzy tam do mnie pisał(przepraszam!).  No i to chyba tyle. A i własnie, wiele z was prosiło mnie o notkę taka typu 'wish list' z sheinside i choies. Wiec w tej notce wlaśnie zrobię takie coś, co do choies, a sheinside w kolejnej, którą też niedługo dam:) Wynagrodzę wam to, że tak długo mnie tutaj nie było!


Jak juz zdążyliście odczuć, bo ja niestety tak, zbliża sie sroga zima. I jesień. Czyli dwie z najgorszych pór roku. Przynajmniej dla mnie. Nienawidze tego okropnego wiatru, zimna, jesiennej depresji, odmrożonych rąk, noszenia rajstop pod wszystkim byle tylko nie było zimno! Zima dla mnie zawsze chyba bedzie tylko piekna zza okna:( na szczęście mam pare sprawdzonych sposóbow jak poprawić sobie humor czy nastrój ale to wam przekaże w swoim czasie:) 
A co do rzeczy, przeglądałam i znalazłam pare kurteczek i futerek, ktore przydały by sie w mojej szafie. 








Pierwsza rzecz to zwykły beżowy płaszczyk. Nie wiem czy wam się spodoba, ale ja właśnie szukam jakiegoś jasnego płaszczyku, albo kurteczki, najlepiej w takich kolorach albo pastelowym różu. Dostępna tez jest w kolorze czarnym. link-tutaj













Kolejna rzeczą jest taka jakby kurtkeczka z futerkiem i z kapturem, szukam takiej od dawna! I nawet myślę czy jej nie zamówić jeśli nie znajdę podobnej w jakimś sklepie:) link-tutaj










Następną rzeczą, która też przydała by się na jesień na chłodniejsze dni jest wg mnie taka jakby kamizelka, też z futerkiem, oczywiście sztucznym hahah. łapcie linki jakie znalazłam na choies
szare-tutaj     |    różowe-tutaj


       


Na choies bedzie tez niedługo obniżka cen wiec zapraszam!!!





Mam nadzieje, że rzeczy które wybrałam chociaż troszkę wam się podobają. Jak będę robić 'wish list' z sheinside, dodam wiecęj bo już mam wybrane, a te właściwie wybierałam tak jakby z biegu hahah.
A teraz przejdę do moich nowych rzeczy, moich super butków w których się zakochałam i do innych które dostałam ostatnio w kolejnej paczce z choies:) Są to 2 topy, w sumie to koszulki i jedna para skarpetek, które musiałam zamowić jak tylko je zobaczyłam!



Łapcie zdjęcia:













top w kwiatki-choies KLIK      |       buty-choies KLIK  

sweterek dostałam od mamy, więc niestety wam nie powiem, a spodnie nie pamiętam dokładnie skąd:(















różowy top-choies KLIK        |        skarpetki-choies-KLIK

sweterek mam z pull&bear, jest że tak powiem zajebiście ciepły i wygodny, polecam!










piosenka: 








a i jeszcze mam do was pytanko. Znacie jakieś fajne ksiązki? Jakiś dramat, coś może o nastolatkach, o narkotykach? Piszcie w komentarzach jak coś polecacie, bo nie mam co czytać:)



MILEGO WIECZORU!!


środa, 3 września 2014

Sheinside+backtoschool


hej!

Jak tam miski? Jak tam poerwsze dni szkoły? Mam nadzieje ze nie jest aż tak strasznie. Jak niektórzy z was wiedza, chodzę juz do 3 liceum wiec będę pisać w tym roku maturę, wiec odrazu muszę was przeprosić bo nie będę dodawać notek tak często jak wcześniej. Mam nadzieje ze to zrozumiecie, bo mam dość dużo nauki w tym roku, i matura to jeden z poważniejszych egzaminów dlatego nie miało by sensu olanie go:) 

Ale nie o tym miałam pisać. Mimo to, postaram sie prowadzić bloga nieco inaczej, w najbliższym czasie rownież zamierzam zmienić nieco wygląd. W każdym bądź razie, mam nadzieje ze spodoba wam sie mój pomysł. 

Oczywiście przepraszam tez ludzi na asku, bo przekładam ta notkę od paru dni, ale mam nadzieje ze spróbujcie to zrozumieć. Nawet dzisiaj chciałam zrobic specjalnie jakieś zdjęcia lustrzanka, ale niestety musicie zadowolic sie tylko selfie z telefonu ponieważ bateria w moim aparacie sie wyladowala:( 
I przy okazji zapraszam na mojego Aska(i jeśli oczywiście możecie, nie bierzcie tego co tam pisze w 100% poważnie, bo ask powinien być zabawa:) ask.fm/bizzlesbaby




A teraz lapcie kilka zdjeć które zrobiłam, i przy okazji pokaże wam moje rzeczy które dostałam z sheinside:) jak zwykle polecam. 


Kurtka - klik
Koszulka - klik







Wiem ze zdjęcia nie powalaja, a nawet wg niektórych z was bedą zrobione na 'odwal sie', ale przepraszam was za to, bo naprawdę nie mogłam zrobić innych zdjeć.  


Oprócz tego lapcie klika moich selfie. 








Miłego wieczoru! Przepraszam miski jeszcze raz i dziękuje. 


sobota, 16 sierpnia 2014

choies

hej!

Mam dla was dzisiaj króciutką notkę, a co do tej super notki-przepraszam ze jeszcze jej nie ma, ale jak niektórzy z was wiedzą, byłam w Warszawie i jakoś kompletnie o tym zapomnialam, a do tego jest w domu teraz moja mama, wiec tym bardziej nie chce mi sie spędzać dużo czasu na kompie i robieniu zdjęc. Ale dzisiaj znalazłam jakąs godzinkę, żeby zrobić wam kilka zdjęc i pokazać rzeczy, wiec jestem:)

Jak już widzicie po tytule postu, dostałam kolejną paczkę z choies-i jak zwykle jestem zadowolona. Zamowiłam sobie taką fajną koszulę, spodnie razem z crop topem, okulary i top:)

Jak niektórzy też już z was wiedzą, bo siedzicie u mnie na asku itd, obciełam sobie grzywkę. I jeśli mogłabym was prosic, nie komentujcie jak "źle i okropnie wyglądam" bo mi się podoba 9876 razy bardziej, a to chyba to jest najważniejsze:)


a teraz łapcie kilka zdjęć








Biala koszulka z dlugimi rekawami-choies -> bit.ly/YfrNzS

bialy top-choies -> bit.ly/1oCnjOX 






spodniczka-topshop, a zakupiona w second handzie:)




i zamowilam tez okulary, takie jak na zdjęciu wyzej bo moje sie juz troszkę rozciągneły, bo pozyczylam je oliwi hahaha

okulary-choies -> bit.ly/1m3L78w









i zamowilam wlasnie jesszcze spodnie i ten top, czyli taki jakby kostium, ale niestety w jednym miejscu mialam malutką dziurkę no i muszę to zaszyć, wiec focie dam potem!












MILEGO DNIA MISIE!!